Medlemskab

Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?

Ja, du kan kombinere en overnatning med bonuspoint med en overnatning med almindelig betaling. Men du skal gennemføre to separate bookinger. Book natten, som du betaler med bonuspoint først, derefter den du betaler som sædvanligt.


Sådan gør du:


  1. Vælg pristypen "Bonuspoint", når du booker bonusnatten. Denne pristype kan kun ses, når du er logget ind. Gennemfør bookingen.

  2. Næste booking. Vælg datoen (eller datoerne) efter. Vælg samme værelsestype, og book med en anden pristype. Både betaling direkte og betaling senere accepteres, så længe du betaler natten (eller nættern) med penge, ikke bonuspoint.

  3. Når begge bookinger er gennemført, kontakter du hotellet og fortælller, at du vil slå to bookinger sammen til et sammenhængende ophold. På den måde kan du få samme værelse hele opholdet.

Lignende spørgsmål

Hvordan booker jeg et hotelværelse med bonuspoint?
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Forsøger du at booke en bonusnat?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvem driver Spenn?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvad er Be My Guest?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan opnår jeg et højere medlemsniveau?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Hvordan opnår jeg et højere medlemsniveau?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os direkte.

Mandag - fredag:

08:00 - 20:00

Lørdag:

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage:

Lukket

Flere kontaktalternativer